frukost på altanen och solen värmer

kan det bli bättre?

jao, kom precis ut ur duschen och sitter och väntar på att sara ska duscha klart. japp, det gör jag just nu.

igår så gick jag och mallan en strandpromenad, alltid lika härligt. sen tog jag tag i cykeln och skulle cykla till sara, men det blev inte lite kaos. jag började cykla in till stan, väl när jag var vid kulturenshus så kom jag på att det var i gstad hon var, YES. så jag började vända om och trampa.... väl när jag var vid willys där sara skulle va så hade hon tänkt att möta mig, så vi hade mött varandra utan att vi märkte något. så hon var vid tuna och jag storheden.. ja, hur lyckas man?
jag kan säga efter den cykelturen var jag död

väl hos sara käkade vi paj, drack té och pratade, mys.
sen tog vi tag i och såg på saras gamla bilder på datan.. haha fyfan vad söt hon är! sen har jag också sett världens, absolut världens fulaste bild på mig... och såklart vägrar hon tabort den. hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0