egentligen vill jag säga att jag inte bryr mig

igår blev det båt till sandön med jocke och forss.
vi åkte runt till klubbviken och lyssnade på skön musik och chillade, sen for vi och hämtade upp sara vid södrahamn. när vi kom tillbaka så blev det bubbla till klubbviken, haha.. sjukt kul.
sen åkte vi hem senare och såg månen komma upp, snyggt!

det slutade att jag och sara for hem till mig (där alla var och hade pokerturnering) där var det väldans mycket liv. men jag packade ihop mina grejer och vi for in till sara i stan och sov där.

idag har jag vart på storheden med moster och kusinerna, hittade en klänning jag blev kär i, h&m trend klänning, så jag ska få den imorgon av mamma, lav u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0