det är just nu som allt kommer tillbaka

hähehe...
ställde klockan på 9 för att hinna allt. nää... det blev att man steg upp 1tim senare såklart.
hoppade in i duschen och sedan packade allt klart, hemskt det var. jobbigt, kläder låg överallt och ingen ordning alls "jag ska ha ordning, jag har lärt mig sen thailand" mm... sure. haha, sen blev man inte lite less efter att man upptäcker handuken mitt framför ögonen efter man har dragit igen resväskan, såklart händer det alltid mig.

men nu är allt klart, lättad. så ska snart käka frulle snart och bussen går väl på en timma, sen åker då tåget 14.
hemma på ons så fyller min bror emil år, ohyes = tårta och annat gott. perfekt timeing. hehe

sweet, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0