im take a chans to be who i am

veckan har gått sjukt fort... har vart mycket förbannat på si och så

Idag, fredag, skönt, slutade 11 och därefter var jag kvar i matsalen till 12. Då försökte jag leta upp en vän som ville gå med mig till bussen och jag fann lucas, så vi gick in till stan och väl när jag kom hem så somnade jag till the voice och mamma väckte mig 10 min innan bussen gick. Efter träningen for jag till gustav och duscha och gjorde mig iordning till plannja.. vi kom ungf till halvlek. Plannja förlorade.. men sjukt jämnt vare, och plannja tog igen efter halvlek där odm låg under med typ 15? Just nu är jag hos gustav, och ida, mallan och crill är också här. Men jag tror jag ska gå och vara social nu, puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0