Careless, helpless little man

ny vecka... men inget förändras med mina missade bussar. Hann knappt hem tills pappa hämtade upp mig och drog till körskolegrejs.. efter de for vi till farfar och farmor och hämtade kim och sedan lämnade av mig här hos mami, imorgon har vi ingen lektion = lediga! wie, men träning senare men sova ut iaf:) skönt

haha, min bror fick nå legogrejs för typ 1200kr, helt sjukt, och sjukt nöjd han är, är sjukt arg över det men ska få pengar till kläder ist fick jag veta nyss, nyll på han!!


Kommentarer
Postat av: fille

hur fet är legogrejset?

2008-01-22 @ 19:34:59
Postat av: Emmelie

hahaha, nja, sisådär:p

2008-01-23 @ 17:56:19
URL: http://emmmelieL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0