scream, everybodys feeling right

kom precis hem från hälsans, har sett 3 bg matcher.. div2 killarna vann, div1 (girls/boys) båda förlorade.

Sitter och tänker på om jag har forget something till min braiga packning ;).. och lyssnar på sjukt gammal musik, sjukt najs, ska ta och käka snart... börjar känna mig lite hungrig, fast tacopaj är inte lockande idag:p ska checka om vi har nå annat smarrigt!  Ikväll tänkte jag se en film med min mor och bara ta det lungt och somna tidigt, skönt det skulle vara.

There's nothing else to lose, there's nothing else to find
There's nothing in the world that can change my mind
There is nothing else
There is nothing else
There is nothing else




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0