its a good felling

eyy,  handlingen på willys blev good. har maten klar nu, fast det sista ska vi köpa där (typ smör? osv.. hehe).
Efter det drog vi och såg steelers, dom förlorade.. sen tog jag och mallan bussen hem till mig åh käka tacos! 2min efter vi klev in hemma hos mig kom ida 'pling' halllå? hörde ni inte när jag ropade? ni tittade tom bak "nääähe vi tittade på nån ful bil" haha. typ 20 min efter det kom crillll.  Mallan och crille stannade hemma hos mig medans jag och ida köpte mobil kort till mig, nu har jag pengar på mobilen äntligen.
Ao, sen tjillade vi bara hos mallan ett tag, tills jag for hem och packade, snart är allt packat och klart ;) 

ska jag upp tidigt, sitta i sek på div 2matchen och sedan se div1. aoao, och.....

...grattis mattias larsson 18år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0