I don't ask, for much these days

kom hem efter en rolig morgon fast seg dag...
På morgonen var det fys/brottning med hockey också, hehe, det var faktiskt skoj! något som julia måste också få testa ;> Sen vare tråk nk... matten var ändå tjill (förutom att man tjata på han så vi inte fick gå tidigare till slut) sen svenska, helt onödigt, vi gjorde ingenting! gahh

juust nu sitter jag och käkar nån macka och väntar på att mamma och jari ska bli klara, ska åh köpa nya täckisar till riksgränsen, yey, ska sen köra lite bil:) det blir najs ikväll blir det en genom gång på historian...men det är bara om jag orkar. Imorgon är det iallafall skön sovmorgon och en lektion (cp nk) sen ska vi typ kolla hjärtat, PEACE

ville bara säga om julias tabbar idag (och en i fredags) jag börjar väl med den i fre.. mäki visar lite grejs på tavlan om revolutionerna, julia sitter brevid mig och jag tittar på henne och sen på mäki. 5sek senare hör jag något tittar jag på julia sitter hon typ på golvet "oops" så har hon ramlat av stolen!!! HAHA sen kom gapskrattet typ.

Idag.. vi skulle lämna in novellen på söndag fast alla envisade så vi skulle lämna in den på tisdag "jahapp, då skickar alla in den på tidsag senast 23.59!" så kommer julia med en kommentar....mäh, varför just 23.59?? (haha okej, det var sjukt fult just då:p)
Sen när vi skulle käka mellis kommer glatt upp för trappen till 4ans vån, så stannar vi och snackar med joppa så när just ska ta ett trappsteg till så missar hon det och ramlar, HAHA, hon gjorde illa sig i sitt face iaf, hur lyckas man?:))

Kommentarer
Postat av: sofia

aj :P haha, stackarn.

2008-02-18 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0