Dream Catch Me

eeyey, vaknade typ nyss.. min bror kom in, haha, less blev jag men skulle ändå upp typ då :)
match snart mot skå, hehe, bara att börja tagga!...  Efter matchen blir det äl bara att fara hem och kolla igenom nkn så jag kan den som bäst till imorgon. sedan måste jag börja plugga på historian någon dag framöver, kan knappt något... jäkla revolutioner.

igår gick jag och mallan på prommis nere vi stranden, väl när vi skulle gå ner för backen ner dit så gled vi långt, men båda ralade samtidigt och gled ännu längre, hahaha, fyfan vad i skratta+ att en gubbe såg allt detta och tog värsta genvägen för att inte möta oss:p och sen ramlade jag och skrev lite saker, jag ångrar vad jag sa för en gubbe kom med sin hund några meter bort och hörde allt och bara blängde på oss, skämmigt, aao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0