Close your eyes, make a wish

Jag hade ork att se träningsmatchen, bg-stars, vi vann med 12p, yey! (71-59). Micke mitt i matchen när dom skulle byta, erica stannar ....övriga också!  Väl när jag och mallan skulle åka med åsa så var vi tvungen att klättra över massa tjaffs för bildörren gick inte och öppna, (fryst fast enligt åsa) amen, försök få upp den.. den måste ändå upp förr eller senare!.. efter några försök upptäcker jag att dörren är låst..... hahah, jaaha, det kan den också vara.. :) 
Hejdået blev typ "tjarå bitch!" - Biaaaatchhh! 

aaja, dagen har jag lyssnar på massa love songs, wioe, det var najs.. och sett min bror vara nervo när han skulle ge en alla <3 present till sin tjej.. haha, så sött att han var så jävla nerös!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0