öppet hus

igår blev det torsk för plannja... efter så drog jag, fänny och malin till hemmakväll och hyrde film :-) au, ska inte säga nå om film valet men jag somnade iaf så det säger ganska mycket om hur bra den var, ait? hehh. nä men det var mys med te och massa prat.

vaknade på morgonen och hoppade på bussen till hälsans.
dax för gym, yippie... elleeer? au, vi var där ca 45 minuter och sedan gick vi runt och kollade. såg bilder från våran träning, sen fann jag en trasig drick-maskin som mata ut 10kronor, haha så jag och soffan fick lite pengar med oss hem.. annars så har vi hunnit gå på stan ett tag, köpte en mys-tröja och även igår köpte jag ett par jeans!

match imorgon, också :-) byeebye


fanny, vi klarar oss!

Kommentarer
Postat av: fanny

såklart vi gör! =) <3

2008-12-07 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0