tro och tvivel

boden blev det idag. stört skoj!!!
jag vann med tiden 12.58 i 'röret', sen var jag glad hela dan ut. vi var fan som små barn där, hehe. sprang upp och åkte rutschkana, satt i bubbelpoolen läänge. sen gick vi och skulle hoppa, jag började nästan skaka haha rädd var jag men jag hoppade två gånger! tillslut så började vi leka en sjuk lek haha. gud vad man skratta idag, så sjukt kul.

kom hem där vid fyra, inväntade mallan och fixade mig.
fick också present av malin och ida, tack sweeties!
vid fem så kom vi fram till min moster och där min kusin fyller ett år idag!
så vi käkade gott och tjocka oss som fan, så jag och mallan tog tag i att spela lite badminton.
mallan var kass, om ni ville veta! haha

ikväll ska jag vara med min sara, kramis

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0