would you believe me

aao, dagen började med att jag vaknar typ 100gånger.. sista gången ringde julia och bussen gick på en halvtimma!`
Jag tyckte vi jobbade ganska bra faktiskt ;) blev klara till ett, så vad kan man göra tills träningen börjar (2,5tim)... det blev mellis chill! Sen sov vi ett tag också.
Men julia pratade om en jäkla kortlek hela dan 'vi måste få tag på en'
SÅKLART FRÅGAR JULIA VESTIN MAT-TANTEN "heeej, har ni någon kortlek" helt utan förvarning när vi går in till matsalen. aao, ikke har dom en... jag börjar fråga julia "ofta dom skulle ha en, jag lovar du tänker att dom sitter där inne och spelar på rasterna" ofc så trodde hon det :) haha, hon är allt för söt!

     -04

Träningen var skoj, uppvärming och sedan 3-turnering, gick till stan hann med kvart-över-bussen (lycka) väl hemma sjukt sliten och trött så har vi besök. Nu har dom gått och nu är det lungt hemma, hehe. Ska nog ta mig en tidig kväll och somna till något trevligt på tvn. Glömde skriva att sofia fyllde 17år igår, GRATTIS HONEY :)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha :P tack

2008-04-09 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0