walk away

tjatja, vaknade upp av mig själv halv 12!! wow

aaao, morgonen började med att jag och natta satt och nötte gh, hehe, senare åkte jag och beccy till tunavallen och såg g-stad lira, dom vann... :)  Väl hemma sitter jag och fryser ashell och har nyss gjort mig klar för färd, ska till sarrobarro, ska kolla buss och åka dit, yeah!

Igår var åter en skratt-dag.. jag och beccy missade såklart bussen som tog oss till tuna, fast vi gjorde ett försök att springa till nästa hållplats men bussen var dock snabbare än oss tyvärr... och jag blev fett less:p
Vi tog oss en promenix och hoppade på nästa buss men vi stannade vid shell och var där en lång tid. sjukt jävla fult var det iaf, orkar inte berätta men skrattet varade länge.
Väl hemma såg vi kanske 10min av filmen jag, beccy och natta. Men alla 3 somnade i en 90s säng... hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0