soulmate

allt blir bara bättre och bättre, eller så inte..
svimmade idag på morgonen så ingen skola för mig, läskigt var det!

Har ändå varit duktig idag, har gjort instuderings-frågorna till provet på tors,
men inget till historian :/
fanfan
Skola imorgon iallafall, har bara nk - labb, sedan träning.

Måste bara berätta om en rolig sak som hände igår...
Min bror fick nudlar igår och kom in till mitt rum "emmelie jag har fått nudlar och inte duuuuu!!!"
Ao, sjukt glad gick han därifrån för han vill alltid vara bäst och ha allt först.
Iallafall, 5sek senare hör man ljud i vardagsrummet  "BAAM" nu ligger nudlnarna på golvet och tallriken sönder i 1000 bitar, Jag går in och ser vad som hänt och skrattar som bara den och min bror börjar lipa ;) hahah


Kommentarer
Postat av: Gustav

haha:p orka vara så ond mot din bror;)

2008-04-21 @ 16:35:11
URL: http://Gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0