som jag hade dig förut

aao, ingen svenska så jag slutade två - skönt!
lyckan var att min buss gick på 2min när jag kom från till stan
erik edin på redovisningen "Jag har då vattenbrist" ao, klassen fattar iaf.

nu är jag hemma och dricker vatten i stora lass, huvudvärk som bara den.
Lyssnar också på en låt mallan skickade,
melissa horn och lars winnerbäck - som jag hade dig förut.

Min far ska hämta upp mig på 1 tim och då blir det tårta! Natta fyller 15år, Grattis:)
Så ska nog sova på hertsön, när man vaknar upp imorgon så är man ledig, yes.
Okej, jag och julia ska dock klippa oss imorgon kl10, där var sovmorgonen borta, men skönt att klippa sig!!

Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här,
nu kan det vara försent att säga som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0