See you walk in my direction I go the other way

aao, igår såg vi film hos malin, filmen på tv var inte så braao.. så vi bestämde oss att fara och hyra film, det blev 'creep' blev fan rädd några gånger:p haha
Men sjukt trevligt var det iallafall, efter filmens slut bankade det på dörren, crille och lukke kom. Jag kommer inte ihåg när vi somnade men vaknade iaf vid 12?

Nu sitter jag hemma, lyssnar på the sounds och ska snart ta mig en dusch. Som sagt, ikväll blir det åh tjilla... jag och mallan ska se the eye :> sen måndag... det sägs att vi ska möta hockey imorgon? får väl se om det är sanna ryckten, hehä. Jag känner mig iaf itne på topp för en ny skol-vecka.. gah!

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Oooheheheyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0