one last dance

brrr, its cold!
varför är det snö kvar? och ISKALLT? gahh, vill ha sommar och sol.

vaknade halv idag = försovning... jag hann iaf till bussen! Men jag var dock inte den enda som försov mig, erica försov sig till fösta lektionen ;) hehe. I skolan idag fick jag inte så mycket gjort, lite matte.. engelska hade vi inte = sluta 11... YES, näähe... så har man träning halv 4 så man orkar inte fara hem och sen stressa till träningen, såå vi gick och fikade på stan :) gott var det, verkligen!

Träningen var skoj, basket och sedan fys. Slutade 20 i så jag hann med kvart över bussen.
Har käkat och duschat och nu sitter jag här och lyssnar på music! ska nog ta och platta håret osv.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0