make it up somehow

erica och emmelie = redface.

japp, vaknade av att min far kom in och väckte mig 10 i 7!!!!!! fyfan, :( död klev jag upp och gjorde mig klar och käkade frulle, skjuts tackar man inte nej till iaf. men var på skolan för tidigt kan jag dock säga, 10 i 8!

sjukt tung skoldag, eng - sh - sv, fast vi gick inte på svenskan... var i mellis ist och gick sedan ner till hh där vi skulle ha idrott. på idrotten hade vi uppvärming "svans-jaga" skulle ta andras "svansar", inte lite man skrattade!! men det var bara början.... i slutet av idrotten kom skrattet igen, vi skulle ha lite stafetter... en av sakerna var att vi skulle bära varandra runt en kon (jag, emelie, sanna och niklas) orkar inte berätta men det slutade med att jag grät av skratt!!!

På träningen hade vi jampa för första gången faktiskt. knäna chokade ihop men körde ändå, nu har min mor lagt på nå grejs för att det inte ska göra så ont så det blir bra :) IAF efter träningen gick jag, ida, julia, sofia och erica och solade... jag och ekko är inte lite röda nu, men det blir bättre till imorgon hoppas man på! ;)

IDAG har jag och ekko också längtat till liseberg, gahhhh!! pratat om det hela dan tyyyyp, snacket forsätter väll imorgon om jag inte är ute och cyklar, HEHE


Kommentarer
Postat av: erica

yep, snacker fortsätter imorn! ;D

2008-04-10 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0