lissen to the music, people dance and sing

huvudvärk, gah

som sagt huvudvärk.... jag vet att det inte är något bra att sitta vid datorn, men jag har som inget att göra, ska se om det börjar någon bra film på kanalerna, i hope so.

Morgonträningen blev att vi tjejer spelade match mot hockeygrabbarna, vinst med 12pinnar, hehe, nä men det var skoj och värt att göras om :) nkn gick hon bara genom saker (snark) matten hamnade man ändå långt fram, yeah... slutligen svenskan var helt onödigt att ha, jag och malbas tänkte dra därifrån! Jag vet inte vad som höll oss kvar?

imorgon är vi lediga :> fast ska ändå till skolan, jag och julia måste jobba lite om vårat nk arbete som ska vara klart next week, går verkligen framåt... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0