kevin michael - ain't got you

aoo, vaknade av sara som var pigg och glad och frågade vad jag ville ha för frulle,
jag var sjukt trött då (klockan var 8?) men det gick bra :)
vi åkte till arcus och där stannade jag tills klockan fyra, att jag orkade. g-stad kom 4.

paniken jag hade idag,
jag och julia hade inte gjort så mycket på våran redovisning som vi har imorgon.
men en ängel som hon är gjorde hon klart den :) = ÖVERLYCKLIG EMMELIE!
Så jag kunde ta en lång dusch att fira, jag känner mig på så mycket bättre humör så jag tänkte ränsa lite kläder och dunka med musik! 
Det sägs att vi har match igen mot hockey, men tror inte ryktena är sanna.
men men får väl se imorgon?

image143


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0