julia: "vad är ....?" haha

vaknade får en halvtimma sen ungf. skööönt!

blogg har vart cp iaf, man har ej kunnat upd... iaf, i lördags/söndags tjänade jag och mallan pengar, yeah! roligt var det faktiskt, men kramp fick man i fötterna av att stå och gå runt åre:p men det var värt!
Ny vecka iallafall.... skola, yes... nähe! Vi skulle iaf börja med nå shit som man inte fattar nå om, jag och julia ska fara och jobba klockan 12 typ... fårse hur det går ;> hehe ska ta och ringa henne nu iaf.

Måste bara säga att jag hade min otursdag igår... allt gick fel iaf, orkar itne berätta allt, glömde iaf basketskorna till träningen och jag som hade tänkt träna dubbelt, NÄHE. Men på morgonträningen behövde jag inga för vi var uppe i gymmet... träningsvärk? jaaaao. Plannja idag, kvartfinal tror jag mot uppsala 1-1 i matcher, det jag har hört, men :p

lla liga på tors.. :) i björx, ska möta g-stad, yeah ;> NÄE, nu måste jag kila..... peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0