I'll Stand By You

aao, jobbigt dag idag.... var sjukt trött, körde rehab idag, knäna var cp efter det... men det går.
På lunchen gick jag och julia och beställde klipp tid, så vi har om 2veckor tid, det behövdes! Köpte också ett par örhängen och diadem, haha :p julia hittade örhöngen och slagshårband;>

Historian gick vi bara genom en massa (som han alltid gör)... fattar nada. Men vi fick gå en halvtimma före och vi på bg skulle göra nån enkät... blev klart ca 10 i fyra. Jag och jull passade på att gå ytterligare på stan, vi försökte hitta en vårjacka åt julia men jag hittade mig också en sak, liten vit väska...

imorgon så har vi prov!! gahh, måste plugga.. men det är typ enkelt(?) idrottsprov, hehe. Top model ikv iaf, YES.
lla liga i björx också imorgon, men ej mot g-stad... går rykten om att vi möter brooklyn och att fille och petter ska vara domare.. hehe

leona lewins - better in time

Kommentarer
Postat av: fille

mot avan äre väll?

2008-04-02 @ 22:38:38
Postat av: emmelie

nae, dom har vi mött

2008-04-03 @ 15:43:51
URL: http://emmmeliel.blogg.se
Postat av: rob

och nära och förlora vad ni också, dom hade några farliga nba-treor

2008-04-05 @ 00:43:51
URL: http://roookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0