Here we are again, circles never end

aoao, nkn sen slutade man... skönt.

Träffade gustav på väg ner till skåpet, så jag for till han och käkade lunch och inväntade träningen.
Efter träningen för man hem och köket börjar se ut som ett kök nu, hehe. Sedan hade också vi massa besök.. Min 4åringa kusin är kvar och skriker åt mig att sänka volymen så hon kan se sitt barnprogam... blä.

Imorgon är det ingen skola för mig iallafall och några till, döma i sunderbyn (skolbasket) värt det iaf, har samma på tors.... :) Men det jag inte tycker om är att vi har inlämning på historian till fredag... måste börja jobba snart med det. Fast har ingen ork just nu. Ikväll är jag fast i tvn 21.00 kanal5 dhw!

plannja imorgon, ohyes

Natasha Bedingfield - Soulmate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0