Wish on a star for a sign

tjatja, har haft en jobbig dag, intervaller på cyklar, fick ont i huvve och hade inte alls någon känsel i min knän, haha.. men det var skoj att träna iallafall, sen när jag skulle gå till dansen, gissa vad man gör? typ halkar precis när jag kliver av bussen, haha liiikt

väl hemma så såg jag någon film och sedan ringde amad och vi snackade ett tag, efter det ringde malin och sen emil. Nu sitter jag och kämpar med min data, fyyfan.. hatar den asså, blir helt crazy!

neee.. nu känns det som att jag måste ränsa tankar och shit och bara chilla med mamma och fika åså:) Och imorgon är det sjukgymnasten som gäller..

sakna sommar ♥

             

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0