there's no moving on

tjatja, vaknade idag innan 7 = död. samling åtta på loet och sen for vi iväg till skeå, vinst med 40p.
Efter det for vi mot umeå och match mot iksu, vi var sega, matchen var seg, allt var segt. Men det slutade med vinst med 10 pinns.. och mina knän var/är döda


just nu är jag och arry och tjillar hos jimjim och några är här. Är typ pigg för jag har sovit så himla mycket, inte så bra men... kommer ändå kunna sova bra:)

haha, måste bara säga om johanna.. innan matchen stoppade jag och johanna på liniment,
Joppa stoppade på sina höfter, sen  "ääh, jag stoppar lite över allt.. då blir man varm!". Tillslut så stoppade hon under näsan för att komma igång. Mitt i uppvärmingen så ser jag när jag springer förbi henne att hon är röd under näsan hahaha


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHA kommerihåg det där med johanna!! haha sjukt kul!

2010-11-13 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0