it ain't even gotta be like that

Igår var emil, amad och linda här, senare drog vi in till stan
Senare gick vi och hämtade crille vid bussen och sa hejdå till amad o linda, och vi andra gick och hyrde film (alphadog) bra faktiskt!

Idag blire bara att plugga jävla idrottsfysiologi...hata, fattar inte hur man kan få in allt i skallen? aja sen blire träning och rehab

I natt när jag och malin sov i min 90s säng så var båda heeeelt väck, fast ändå typ vakna? haha. så här var det, mitt i natten så tog jag malins hand och stoppade det på mitt lår och sa "Är jag varm?" Malin började asgarva och nu på morgonen kommer hon inte ihåg nå, men vi skrattade som 2 cpen hahaha..

 sthlm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0