Im dreamin out loud, dreamin out loud

tjaatjaa, har haft en bra chill dag idag :) Började med att crille ringde och väckte mig halv 1, då raskade jag över till mallans place och käkade frukost där och satt och skrattade till spy kids som gick på tv.. haha,

Efter ett tag drog vi över till mig tills min pappa ringde och sa att han skulle hämta mig, och några minuter stod han och natta bakom dörren, senare så for vi hem till maria, natta och felicia


PUSS


Was it everything that you were looking for?

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur lyckas man bli väck med alla problem som bara uppstår hela tiden? Har du något tips? Svara gärna i min blogg. Tack!

2007-11-25 @ 20:10:26
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0