I remember like it was yesterday

tjatja, sitter och kämpar med svenska inläminingen och ska snart börja med engelska glosorna, tööngt

igår vare förjävla kallt asså, och Idag så försov jag mig, men det är inte ovanligt...  hann renskriva svenskan på lektionen och göra klart Samhälls och Engelskan, Sen hade vi idrott, fett skoj :) jaa.. ett gott skratt fick man iaf! haha. Sen hade vi träning, och till helg har vi match mot de vråken

Jag tänkte för ett tagsen på en sak som hände förra veckan. Det var så att det var historia och jag och malbas posade till varandra, som vanligt och tillslut så gjorde hon "fu" posen till mig.. precis kommer våran lärare förbi och säger "tack" hahaha, så trodde han att det var till han hon mena:-D

Hoppas på mer snö nu.. *

beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0